Valpis +

 
Vilken vecka. I söndags blev jag överraskad av Philip. Vi har under ett halvår tillbaka pratat lite lätt om att det skulle vara kul att skaffa en till hund. En valp. Jag var inne på blocket och olika kennlar, klickade runt och kollade på valpar hela tiden. Sedan svalnade det intresset av lite. Tills för tre veckor sen då jag hittade denna sötnos. En blue Merle Papillon. P-E-R-F-E-K-T i mina ögon. Men philip övertalade mig till att vi inte skulle ha en till valp just nu..
 
I söndags va han där. Jag och Challe åkte hem till Sophie under eftermiddagen och när vi kom hem var det en liten plutt här. Han hade i smyg fixat det här med säljarna. Så underbar 25-års present. Denna vecka har gått till att få valpis att känna sig hemma och trygg. Det går bra!  ♥
 
Håll utkik lite senare i veckan på bloggen.. då har jag lite roliga nyheter!
 
 ♥ ♥ ♥
 

Kommentera här: