Det här med nyårslöften +

Jag sitter i soffan, dricker kaffe och äter äggröra. Mellan sipparna kaffe blåser jag ballonger. Ikväll kommer det lite folk hit, så jag håller på att smycka lägenheten lite. Ska ner på stan snart och köpa snittblommor som jag tänker placera ut lite var stans här hemma. Allt blir så mycket trevligare med en fin, mysig och behagligare miljö. lovar att ta bilder sen när det är klart! Jag har gjort egna nyårs pynt iår!! hihi 
 
Detta år har jag gjort en privat lista. Men jag kan dela med mig av några punkter i den för er. Jag ser fram emot år 2016. Mer än vad jag såg fram emot 2015 som har varit ett motigt år.
  • Skratta mycket och mer. Som jag alltid gör.
  • Ta inte allt FÖR seriöst
  • Njuta av nuet och livet på alla sätt och vis.
  • Släppa oron
  • Kickstarta året med grym träning
  • Allt löser sig, jobba på min inställning och mina förväntningar
  • Strunta i vad folk tycker och tänker
  • Vara ärlig mot mig själv och andra
  • Spara mera pengar
  • Tänka till 3 gånger innan jag shoppar, "behöver jag verkligen detta?"
  • Omge mig med människor som inte tar energi, utan dem som ger energi!
  • Rå om mina riktiga vänner mera.
  • Sluta stressa upp mig
En del svåra punkter som jag inte vet ännu om jag kommer att hålla. Men dem är värda att tänka extra mycket på detta år. 
 
 
 
2016, nu kör vi!