irritation

Jag hittar massor av klädinspiriation på nätet och brukar kolla massor av modebloggar för att jag tycker det är roligt att få inspiration osv. Men när jag ser sånna här bilder i snart NOVEMBER blir jag bara irriterad. Hur ska man egentligen kunna gå klädd såhär en dag som denna och så kallt som det är nu? Jag älskar bilderna och förstår såklart att dem kanske piffar till bilderna lite extra, men vafan jag blir bara lack. mest för att det är ju inte logiskt... jag menar...dem där skorna tillexempel som Fanny har? Hur i hela världen orkar man ha sådana skor när det är höst??? och om hon nu inte har dem på sig hela dagen... varför kan man bara inte ta en outfittbild som nu stämmer överens med vädret haha. eller kjolen som Angelica har på sig, SVINKALLT??? inte ens strumpisar ju???
annars, visst jag älskar deras kläder och får jättemycket inspiration från dom men ja... förstår ni min point?