Pop that +

 
Innan thai:
Vikt: 57,2kg
Kroppsfett: 16%
Vatten: 64%
Muskler: 48,3kg
Förbrukning vid vilodag: 1504 kcal 
 
Nu:
Vikt 58,4kg
Kroppsfett: 19.8 %
Vatten: 59%
Muskler: 44.2kg
Förbukning vid vilodag 1407kcal
 
 
Ni ser. Vilken skillnad. Nu vägde jag mig idag och denna vecka har jag skitit i allt vad kost innebär. Det har blivit hamburgare, gräddsåser osv jag kännde mig så jävla sugen på allt godis och ostkaker, kockosbollar, bullar osv så jag bestämde mig för att ja varför inte. 
 
Nu ska jag gå tillbaka till bra mat och 1-2 dagar i veckan då jag får äta skit. 
Jag mår bättre av det. Har märkt att min huvudvärk försvinner om jag inte äter lika mycket socker.
 
Jag har lagt upp ett litet träningsprogram för utomhusträning som jag tänkte kicka igång med också nästa vecka. Plus alla powerwalks på morgonen. Nästa vecka är det också slutspel i korpen. TAGGA!
 
 
 
 
Nu ska jag mot Linköping med tjejerna för att fira Erica!