Midsommar ☔️


Vilken midsommar. Vi började med att sitta i bilköerna norr om stan. Vi var framme ca 13 och då packade vi upp och bäddade i tältet. Sen blev det sill lunch i väntan på alla andra.

|| eller vänta lite vi spolar tillbaka lite ||

Klockan ringde vid 6:30, snoozade till klockan 7:00. Göra krans och lägga ihop tårtan tog mig ca 1h. Mysa med kattungarna och gå ut med challe, kl är nu 8:30.. Vi skulle åka 9:00 var planen. Går in och väcker Philip, jag är inte klar på långa vägar.. Byter om och lockar håret på 10 min. Slänger på lite smink och parfym! Packar in allt i bilen och vi är iväg klockan 9:30

Svänger förbi och plockar upp Jensa och Sophie, nu är vi hungriga så vi åker förbi Statoil och köper kaffe, korv, bullar, ja allt va man kan tänka sig! Ställer kaffemuggen i knät i bilen varpå challe får panik i bilen och hoppar upp i mitt knä.. AJ! Kaffe över hela mig, varmt kaffe rinner ner innanför trosorna genom mina fina nya jeans 😭

Haha då kom tårarna! Jag är en sån person som har lätt till gråt, spec när jag är stressad. Jag hade som tur var vattenfast mascara 🙊 så när jag fick tömma mig på tårar lite så blev det bättre sen (efter typ en timme i bilen) haha. Vi hade ju trots allt 2 timmars bilresa så jag hade tid på mig att bli på bra humör igen, jag kände typ såhär: -nej vi ställer in hela jävla midsommar, åker hem och stoppar om oss med duntäcken och varm oboy! 

||Ja nu kan vi fortsätta..||

Lekarna var i fullgång och mitt lag, tjej-laget bjöd på en rysar match i beer-Pong. Som jag för övrigt börjar bli lysande på 🍻👌🏻 
Vi hade SM mästare i beer-pong på plats också.. Jo men det är sant! Visste inte ens att det fanns på riktigt att tävla i😂😎🍻

Hur som helst midsommar slutade bra iaf. Bilderna får säga sitt nu


Sega trötta och nöjda låg vi i soffan dagen efter och moffade i oss chark. Det är vi bra på jag och P 👌🏻🙊


Kommentera här: