day after +

Philip lagade egen bea-sås igår och den var himmelsk. Bara vattnas i munnen när jag tänker på den nu i efterhand. Han kan han min man. Men innan middagen när jag kom hem, frågade han när jag ville ha min present? Och jag hade ju verkligen inte förväntat mig nått från honom egentligen eftersom jag fick en macbook pro i julklapp(!) Men jag svarade: ja men innan middagen då? Och så säger han att vi måste gå ner i garaget. Är det en bil frågar jag lite retsamt hahah! Han himlade bara med ögonen... Men när vi kommer ner i gargaget så måste jag blunda och så ställer han mig framför min present och säger, nu får du titta!!! och när jag öppnar ögonen ser det ut som en byggarbetsplats där inne. Då har Philip (som normalt sätt inte anses vara den händigaste men som nu har bevisat att han kan om han vill) byggt vardagsrumsbordet som jag ville ha alldeles själv! Åh jag blev så glad för jag har längtat efter det här så länge och nu när vi har fått soffan också så börjar pusselbitarna sakta ramla på plats. hihi. jag blev iaf jätteglad och överraskad. Den är inte klar än för han hade jobbat varje dag den här veckan efter han kom hem från sitt jobb så den låg fortfarande och torkade. Efter den har torkat så måste man behandla den med någon typ av lack och litebetong färg.

 

För er som inte har nån aning nu hur det kommer se ut. så har ni en bild här nedan som jag fick inspirationen ifrån. Hittade den på nätet när jag skulle söka på äppellådor som jag då tänkte använda som förvaring eller sängbord. Men då fick jag den här brillianta idéen. Det han gjorde då var att bygga en ram med dessa mått vilket är krångligt eftersom man måste få det så rakt som möjligt. Nu väger den här skivan 170 kg så vi måste få lite hjälp med att bära upp den från garaget av typ 4 killar haha. Men snyggt blir det Oh ja! I love it!

 

 

Va så jävla hungrig och sugen så hann inte fota innan jag smakade på bean! haha.

Kommentera här: