morgonstund

idag har det varit full rulle. men har haft tankarna helt på någon annan.. ikväll ska jag till Bea och ska bo där 2 dagar. Det blir Americanska pannkakor och massa prat. Imorgon är det Fredag mmmmhmhmh. Igår jobbade jag över en sväng och fick smaka en smarrig förrätt. mums. sedan vare bums i säng! Imorse fick jag världens skrattanfall hemma. Vi är så olika jag och min mamma och syrran. Jag går upp i himla god tid för jag älskar att sitta med frullan och bara njuta in morgonen. Medans mamma och sophie bara slänger i sig allt och drar. Dem två springer till bussen tillsammans varje morgon! medans jag lilla färdinand sitter kvar och mumsar. så blir jag så irriterad på att dem inte plockar undan saker efter sig, och då får man höra ursäkten att dem inte hinner. NEJ MEN GÅ UPP TIDIGARE DÅ? haha sådär stod vi och höll på imorse och om massa annat också. dem två vet verkligen hur man flabbar på riktigt Waerner vis!

somnade med min lilla challe i famnen här om natten och imorse hade jag tid att mysa i 20 min innan jag skulle gå, det är ordentligt med tid på morgonen det!

Kommentera här: