kyrkan, funraising och karaoke

Hallu, hemma fran safarin och utvilad! I fredags hade vi en dag ledigt och da gjorde vi iordning i nagra rum har sa det ska komma hit en skola imorgon som inte har plats nagonstans. Lite blandade kanslor over det eftersom man kommer hem och vill ha lite lugn och ro men ah, vad gor man inte for dem sma liven!

Sa hade vi en funraising igar kvall och samlade ihop pengar till en skola dar vi ska mala vaggarna i nasta helg. Dem har bara vit trakiga vaggar sa vi ska gora lite blommor osv. Sen ska vi kopa material ocksa! det ska bli kul!

igar pa dagen var vi pa en krockodilfarm och jag holl i en liten krockodil unge hihihih! har kort pa det sa det ska jag lagga upp sen nagon gang!!!

Idag var vi i kyrkan pa morgonen och det var blandade kanslor infor det kan jag saga. det var som en gott och blandad pase. Forst nar vi kommer in star alla och sjunger och dansar. sa haftigt. dem dansar lite var som helst! sen borjar prasten skrika och da skarde det i oronen! Men det var en roligt upplevelse iaf. Vi gick dit med en av varan kokspersonal!

Denna vecka ar jag helt ledig forutom tva em da jag ska trana fotboll. annars ska jag slappa vid stranden och bara ta det lugnt, ska in till staden och kopa tyg och massa andra saker och sa ska jag skraddarsy en klanning till mig. funderar pa en langklanning. det kostar 50 kr har nere... ingenting!

samma som maten har nere, den kostar inget heller, kostar kanske max 30-40 kr det ar dyrt att kopa mat for 50 kr har nere. man kan fa det for 20 kr!

Sa denna vecka blir en vecka for mig och sofie! :)

Kommentarer:

1 Sophie:

Va kul det låter virre!! Längtar efter att se alla bilder när du kommer hem! Blir lika glad varje gång man loggar in och ser ett nytt inlägg! Puss och kram, ta hand om dig!

Kommentera här: