herre gud vilken kväll

mina små älsklingar på akuten igår. jag var kycklingmamman för dem båda. vi började med tjejmiddag hos natta där vi käkade tacos och drack lite gott. senare drog vi oss in till pure, där dansade vi ett tag tills beas knä hoppade ur led! stackarn, så vi slängde oss i en taxi och körde mot södertälje akuten. natta åkte hem och jag och johanna följde med eftersom vi ändå bor åt det hållet. taxiresan blev inte billig eftersom att johanna mådde illa av taxifärden blev hon tvungen att stanna till 567890 gånger och spy. men jag tyckte det var en intressant biltur. vi fick iaf bästa taxichaffören, han var förstålig! sedan satt jag med bea på akuten till kl 3:00. Johanna åkte hem efter ett tag, för hon skulle jobba imorn. men ja gillare, kvällen blev lyckad iaf!

Kommentera här: