min fina vän Jenny


Det här är min vän Jenny. Hon är en oerhört rolig och omtänksam människa. Hon har också en blogg som hon troget lägger ner tid på www.jennyerlinghult.blogg.se där skriver hon om allt mellan himmel och jord och vad hon gör på dagarna! Jag och jenny har kännt varandra väldigt lång tid tillbaka. vi bor i samma område och lekte mycket när vi var små. Först träffade jag hennes storasyter Elin i lekparken, jag följde med elin hem en dag och där träffade jag jenny och hennes syster maja. Sen började jag och jenny leka och min syster och maja började leka. vi fyra har väldigt mycket roliga minnen tilsammans. "ring ring ring när det e snö och rusk"

 hur som haver jag och jenny har gått i samma klass från 1-6 precis som jag gjorde med Carro. Vi har även spelat fotboll med varandra i alla år. Men det är nu på senaste tid och år som vi har börjat umgås mera och verkligen hittat varandra och märkt att vi är väldigt lika varandra i massa saker och värderingar som vi har! Hon är en bra vän and i love her very much and she loves the schnitzel!

Kommentarer:

1 jenny:

hahahaha åh vilket fint inlägg! blir alldelles rörd ju :') känner detsamma! och älskar dig med, and I do love the schnitzel ;)



Kommentera här: