Tisdag 😇✹💗


Dagarna gĂ„r. IgĂ„r hade jag tvĂ€ttstugan och stĂ€dade, idag trĂ€nade jag efter jobbet â›łïž fick till mina svingar och slicen Ă€r nu puts vĂ€ck. Han kan dock hĂ€lsa pĂ„ ibland... Den jĂ€veln 😏

IgĂ„r var jag och Sara ute pĂ„ lunchen ocksĂ„, första gĂ„ngen sen sjukt lĂ„ng tid tillbaka som jag trĂ€nade. MĂ„ste varit innan new york senast! Var ju sjuk i typ tvĂ„ veckor efter! Nu Ă€r jag back on igen đŸ’ȘđŸ» jag saknar det lika mycket varje gĂ„ng man Ă€r ifrĂ„n det. Det gĂ€ller att hitta en balans mellan trĂ€ning och vila. Det ska va kul och inget mĂ„ste! â˜ș

Nu ligger jag och tittar pĂ„ United states of bakes. Blir sjukt taggad pĂ„ helg, dĂ„ ska jag och Sara till taxinge och sen svĂ€nga förbi massa loppisar. Juste mĂ„ste visa hur min samlarhylla blev: 


Har sprayat den lite slarvigt i vitt. Ni fĂ„r se en bĂ€ttre bild sen nĂ€r den Ă€r helt klar. Ska fixa lite saker jag ska sĂ€tta i den först 😊


Kommentera hÀr: