New York part 1 đŸ™ŒđŸ»

Vilken resa vi har haft. Jag, Sophie och Mamma! Riktig tjejresa. Nu ska ni fÄ se min resa
 


Första kvÀllen i NY Àr det obligatoriskt med burgare och öl. DÄ styrde vi stegen mot Bills Burger vid rockefeller center. Vi var ganska trötta och jet-lagade sÄ det blev tidigt i sÀngen.
 

NÀsta dag strosade vi omkring i central park. efter en stund vart vi trötta i benen och hittade hÀst&vagn istÀllet. sÄ mysigt. Vi hade en chaufför som visade oss runt sÄ att vi fick se alla kÀnda stÀllen i parken, bl a dÀr John Lennon dog, dÀr stuart little spelades in osv..
 
 
Valpar. Titta dÀr ligger dom i ett skyltfönster..
 
 
Andra kvĂ€llen ville vi lyxa till det lite och det blev dĂ€rför en middag pĂ„ The Standard Grill. Åker ni till NY Ă€r denna restaurang ett mĂ„ste! Ligger precis under high lane. DĂ€r har dom en super god efterrĂ€tt som serveras i med slikepott.
 

Vi var Àven pÄ baseball. Sjukt kul att va pÄ yankees stadium, dricka öl, kÀka chicken wings. SjÀlva sporten baseball förstÄr jag mig faktiskt inte pÄ sÄ bra, haha. NÀr jag var dÀr tidigare med Philip och hand familj var vi pÄ basket och hockey, det Àr det lite mer drag i och underhÄllning i pauserna. Men det var mysigt med baseball ocksÄ eftersom vi satt ute.
 
 
Utsikten frĂ„n vĂ„rt rum var helt magiskâ˜ș
 
 
american breakfast, Ă€lskar bagels, varje dag! ❀
 
 
Det finns sĂ„ mycket roligt i NY, smĂ„ roliga affĂ€rer och den hĂ€r lilla choklad butiken. DĂ€r köpte vi choklad-doppade jordgubbar! đŸ“đŸ«
 
 
Paus i shoppingen. Vi laddade upp med kaffe frĂ„n starbucks. ☕
 
 
Httade ett sÄ himla fint lÀppstift frÄn YSL och min fina jumpsuit som jag tÀnkte ha pÄ midsommar
 

FortsÀttning följer..
 

Kommentera hÀr: