Whatsapp +


Åh nu vill jag att julen ska komma. Jag har redan börjat nynna på julsånger och satt på jullistan i bilen påväg till jobbet, börjat terrorisera mina julhatande vänner med julsånger osv🙊🎅 ho ho ho!

Jag har gjort illa min fot Btw. Dagen vi åkte hem från NY ramlade jag från sängen ner i min resväska och smällde väl i foten på nått sätt 😏 fråga mig inte mer.. Men det blir bättre och bättre iaf! Jag som ville komma igång med träningen den här veckan, det får vänta tills nästa vecka!

Vad händer annars? På fredag blir det bio och på lördag STORstädning. På kvällen ska jag träffa min Johannis💖

Jobbar på för fullt på dagarna, med det vanliga och nu har verksamhetsplaneringen dragit igång så jag är med och planerar den! Kul men det blir lite övertid men vad gör det...

 


Kommentarer:

1 Madeleine:

Duktig du är! Krya foten nu så vi kan träna ;D

Svar: JA jag längtar! Vi kör banan så fort du inte jobbar :D
mementovivere.webblogg.se

Kommentera här: