F word

kom hem igår och dammsög och lagade mat åt min trötta man som har jour i en vecka nu. Ikväll ska jag bara hem byta om till springkläder och ut med Fanny på ett intervallpass och lite styrka! Om nu inte någon av oss får ont i huvudet igen haha. vi har gått om varandra så mycket denna vecka. Ikväll bjuds det på hemmagjorda hamburgare med pommes framför någon rulle eller bra tv-program! I helgen ska det bli riktig slapp-mode och fix! Juste, har hittan vinterjackan som jag vill köpa. Men får se när det blir av. Visar då!
 
Igår påbörjade jag min Tandblekning. Det är en gel som man tar på tänderna och sedan sätter man på två tandskydd både över och under. Det ska sitta på i 10-20 min och jag ska göra det här varje dag ca 1-2 ggr om dagen. ca 9 ggr. Så får jag se om det blir resultat. Kan berätta sen hur det blir och vad det är för märke. Så idag måste jag iväg på lunchen och köpa mig sugrör till när jag ska dricka Te och Kaffe.
bjuder på en bild på mig och syrran

Kommentera här: