well hello thursday

Dagarna går och vipps så är det torsdag idag. Jag ska åka och storhandla idag efter jobbet, med hela södertälje, med tanke på att det är löning! Igår tog jag en långpromenad med Fanny och när jag kom hem vart det köttfärssås och spagettis hihi. Juste hämtade ut mina paket igår också med koftor. Ska kolla igenom vilka jag ska behålla och vilka som ska tillbaka! Behöver lite nya koftor nu när det börjar bli kallt..

Plankan här nedanför fick vi av Philips Mamma. Jag tänkte fästa krokar på den och så ska vi sätta upp den i hallen så man kan hänga av sig jackor på den. Nu har vi alla jackor i en garderob i hallen. Men vill få upp den så gäster kan hänga av sig och vill även ha en fin hylla över och hitta en fint skoställ till. Sedan vill jag hänga upp alla tavlor i hallen och fixa en matta dit + en liten pall/puff/bänk till sedan är hallen klar. Nej juste, en växt vill jag ha i ett hörn också, en stor grön! Men vi får se hur lång tid det kommer att ta. börjar med denna bräda haha.

ska åka iväg på loppis nu något tillfälle som jag får och kolla på tavelramar. har en vision hur jag vill att det ska se ut! Måste bara hitta olika ramar i olika former! Får se när detta hinns med, kanske i helgen?

 

Kommentera här: