Tgif

Kort vecka för mig denna vecka eftersom jag var sjuk i början av veckan, så det känns knappt som fredag!

Men skönt med helg. Nu är jag avundsjuk på fisgrisen i sängen hemma som jobbade sitt sista pass på 6v inatt. Gah, vill också ha så mycket ledighet att ta ut!! Men här ska jobbas!

Igår efter jobbet svängde jag förbi blomsteraffären och inhandlade lite saker jag skulle fixa med min adventsljusstake. Blev riktigt nöjd. Hade en bild i huvudet och den blev lite mer åt jul hållet än vad jag hade tänkt, men vad gör det? Det är ju jul? Haha! Så ska jag förbi och köpa lite julkulor eller liknande så ska jag visa en annan sak jag tänkte ha som prydnad.. Fortsättning följer!

Tänkte först bara ha enkelt som på Bilden längst ner, men la till det andra också så länge så får vi se, känner fortfarande av lite! Vad tycker ni? Med eller utan? Puss på er

Kommentarer:

1 Sophie:

Med! Jättefint virre :) <3

2 carro:

med, helt klart! Det är ju jul! Ju mer desto bättre!! haha

3 Virre:

Tack sophie hihih <3
Bra carro då tar jag med :) pusss på er!! <3

Kommentera här: