Helgen som varit

I fredags hoppade jag in i Jennys bil Peggy, som kom rullandes i full fart. Vi var väldigt uppspelta på att få komma fram till Erica i Linköping. När vi väl var där, försökte vi, fyra tjejer att fickparkera. Det gick bra men det behövdes bara den där sista sparken in mot trottoaren. Så vi vågade inte chansa och körde vidare mot en stor parkering. Väl parkerade och hungriga gick vi till deras lägenhet för att börja med maten och titta på X-factor. Vi spenderade resten av kvällen i soffan med massa prat. Dagen efter var det uppstigning och Frukost/lunch på stan. Vi gick omkring i olika affärer och njöt av den fina staden. Minns inte hur många gånger jag sa: - Gud vad fint det är här, Gud så mysigt, yada yada!
 
Kom hem på Lördagskvällen. Slängde mig i soffan och var jag hemma och kollade på Vamp och myste för mig själv. Var skönt att få lite egentid och andas ut lite från veckan!
 
Söndag vaknade jag upp med en bakis pojkvän brevid mig. Storstädade lägenheten och hämtade upp syster på stationen för ett besök på Taxinges Julmarknad. Det var mysigt där men som Philip sa, man ska åka dit när det är snö. Kommer definitivt åka dit igen! Fick inte med mig någon denna gång men det var kul att få lite julkänsla.
På kvällen såg vi såklart solsidan och därefter slog vi på "En Oväntad Vänskap" Grym film, den måste ses! Vi satt och både grät och skrattade!

Kommentera här: