Snön

Åh äntligen kom snön, bara den som fattades!

Jag har verkligen börjar med julen tidigare i år, är redan klar med julpyntet hemma, ja eller det var jag i ju för sig för några dagar sen också, tycker det är så mysigt med julstämningen inomhus och snön som ligger utanför. Och just nu i våran nya lägenhet!

Jag har redan bakat och ätit upp hälften av alla Rocky roads! Nu i helgen eller helgen efter så tänkte jag baka lussebullar också.

Igår kväll var jag ute med challeballe i snön och Gud vad han älskar snön! Han blir så lycklig och får sina små glädje skutt och sina glädje skjut! Springer runt som en dåre! Sedan när man ropar på honom så kommer en vit liten snuff med nosen full av snö springandes! Och han fattar inte heller det här med snöbollar haha kastar man en ner i marken och den går sönder börjar han söka efter den mystiskt försvunna bollen.

Att ha gått från en trött Challe som helst inte går ut i regn till en Challe som springer ut och hoppar runt i snön är roligt att se!

Tälje kan ju också pynta! Hehe gillar det, får lite Linköping känsla av det igen!

Kommentarer:

1 Erica:

Haha ja det är ju samma pynt som här! :D

Svar: ja hihiih precis <3 mysigt va :D
mementovivere.webblogg.se

Kommentera här: