beard

Hej mina kära vänner. Igår hade jag en ganska soft dag. Jag hade inte bråttom någonstans och jag kände harmoni i kroppen. Annars varje dag efter jobbet kan jag känna mig stressad över att komma hem. Men nu strosade jag lite i södertälje centrum och fick inhandlat lite julklappar och hämtade ut massa paket jag hade på posten. Sedan kom jag hem och improviserade en liten middag på röding och potatis i ugn med bl. a. feta ost, basilika och tomat! och såklart purjolök... vet ni vad man kan göra mer med en purjolök? Stumpen som man alltid skär bort passar väldigt bra som lös skägg. så jag brukar alltid larva mig med denna innan jag fortsätter att hacka upp purjolöken..

sätter man fast ett band så skulle man kunna gå på maskerad. hehe!

 

 

Kommentarer:

1 Jenny:

hahhaa toker!

Svar: hihhi
mementovivere.webblogg.se

Kommentera här: