Coral Island

I helgen var vi pa coral island. det var underbart, vi snorklade och solade! vi akte en liten bat ut till on och nar vi kom dit sa fick vi direkt bestalla vad vi skulle ha och ata. fiskratter. Medan vi var i vattnet och snorklade och badade/solade sa var dem ute och fangade in det vi ville ata! hur coolt som helst.. sa fick man in en hel fisk som var grillad och pommes till det. Var jattegod faktiskt! alla blev branda forutom jag! hihihih. jag blev jattebrun sa nu smalter jag in lite mera hara.. ja och mitt har ska vi inte tala om, det har blivit sa solblekt sa jag ar blond nu!

har nere kostar en drink 7 kr. sa det ar jattebilligt. Vi dricker konjagy heter spriten som man sedan blandar med sprite. Men den ska man vara forsiktig med, ar inte som vanlig sprit! sa bara en per kvall.. annars finns det ol eller cider som man kan dricka. jag dricker inte sa ofta faktiskt! har bara drukigt ett glas konjagy under tiden jag varit har haha. men i helgen ska vi in till en bar som heter banana club. det ar en ganska kand bar sa det ar manga vita dar vilket ar kul! sa vi har hyrt en buss som ska ta oss in till city.

i sondags skulle vi tvatta for forsta gangen. oj oj oj herregud sager jag bara! vi hamtade vatten fr en stor tank och hallde i tvattmedel (lite ska man anvanda har jag lart mig nu) sen ska man tvatta i den bunken och skolja i tva andra... gud vad jobbigt det var, men roligt haha! vi satt och tvattade ett gang sa kom alla djuren(hons,tuppar,tjadrar,kalkoner) fram och ville hjalpa till haha. det ar ganska kul for man kan prata med dem. om man later som en kalkon sa svarar dem haha!

Salama!

Kommentera här: