slappvecka!

Den har veckan har jag varit ledig fran skolan. pga att dem har lov. Sa jag och Sofie har bara legat pa stranden och blivit saaaaaaa bruna hihihi! en dag akte vi till wood market ocksa och handlade massa fina saker! Presenter osv!

Vi gick pa bio i torsdags kvall och sag change up! den var sa javla rolig! och det passade att vi sag den i Africa for ena repliken var: Duuuuude put those things away we are not in fucking Africa!!!! det var en kvinna som ammade och fyfan vad alla i publiken borjade garva! det ar verkligen sa har nere. i kyrkan satt fyra kvinnor och ammade samtidigt... tycker det ar lite konstigt eftersom att dem ar valdigt emot att man gar i shorts och linne men slanga fram en patte och amma det far man gora haha.

Idag har vi borjat pa varat painting projekt som vi samlade in pengar till. Vi var dar i dag och malade alla vaggar vita. och imorn ska vi dit och mala alfabetet och djur och massa annat roligt! Vi har filmat en Home makeover video och jag ar programledaren saklart! sa jag springer runt och intervjuar alla!

igar kvall var vi pa baren och hade varan sista kvall med en av tjejerna, hon reser hem ikvall. Vi dansade med masaierna och hoppade hogt i luften med dem! satt och snackade och hade det trevligt! Ikvall ska vi ha frisorsalong har tror jag. Jag ska inte klippa mig men massa av tjejerna vill bli klippta sa da far vi hjalpas at! Jag noppar ogonbrynen och sa klipper vi varandra!

Om en vecka ar jag pa Zanzibar och senare aker vi vidare till Moshi! tiden kommer ga fort for nu kommer det handa massa saker och upplevelser! I veckan ska jag ta med ballonger till barnen och ge dem en klubba som hejda! kommer sakna dem!

saknar er alla dar hemma, nu ar det snart halva tiden kvar bara...

PussPuss

Kommentarer:

1 Emelie:

Låter som du har det underbart Vronken!! Längtar tills man får se alla bilder! Saknar dig här hemma! Puss! <3

2 Jenny:

hahah fan vad kul det låter virre! ser fram emot att höra allt när du kommer hem! pussokramis! <3

3 Linda:

Va kul att läsa om ditt äventyr virre!! shit blir helt sugen att åka till afrika!

ta hand om dig<3

Kommentera här: