Safari natten!

Under hela natten kunde vi ligga och lyssna pa alla djur runt omkring oss. vi kunde hora hur flodhastarna gick runt vara hus och hur dem gick ner till vattnet! det var saaa coooolt!

Pa morgonen tvingade jag och anna oss upp for att titta pa soluppgangen. aaaaah vad fint det var. dar satt vi trotta pa balkongen och skodade ut pa savannen, vad levande jag kannde mig da! helt sjukt hur fint det var! det gar inte att ta bilder ens och forsoka fa med allt!

nasta dag var vi ute och kollade efter leoparder, men sag vi nagra? neej! fan ocksa. men ska som tur ar pa en till safari om nagon manad och da hoppas jag pa att fa se en leopard! Men har tagit massa coola bilder iaf sa det akn jag visa sen haha!

det vi daremot sag var typ 500 bufflar som stod och betade, det sag exakt ut som stallet dar simbas pappa dor. haha det var magiskt!

vi packade ihop oss fran dem underbara hemmen och gav oss ivag mot Dar. Hemma och oskadda!

Kommentarer:

1 Mamma:

DEN soluppgången hade jag också velat se! Låter så underbart alltihop! Vilket äventyr gumman!

Kommentera här: