sweden my home

nu är jag äntligen i sverige igen. jag har ätit min efterlängtade lasagne och stuvade makaroner med falukorv! det var en himmelsk upplevelse. Nu börjar det bli dags för mig att visa lite bilder också från mitt kära Afrika äventyr! det ska jag jag lovar men just nu håller jag på att redigiera dem lite men kan bjuda på denna iaf...
är en bild från när vi hade vårat egetstartade projekt med att måla om ett klassrum i en skola. vi var där i två dagar och det blev riktigt snyggt och barnen blev såååååå glada över det här!
här målar jag en liten orange fläck.. det ser väl alla så varför skriver jag det?
lite siffror som jag var med och gjorde..kolla inte på 8:an.....
liten zebra hihih...
och så fick dem en ny tavla att skriva på och lite bokstäver med vokalerna i rött...
flamingon och lejonet har Amanda målat och hon är GRYM!
giraffen är gjord av Danska Anna hon är också Grym!
det var lite av det som vi målade och här lämnade vi våra handavtryck!

Kommentarer:

1 Jenny:

fan vad kul det verkar! :)

Kommentera här: